22 Nisan 2010 Perşembe

İyi ki doğdun BABASINI OĞLU ( Atahan Dikmen)



Benim birtanecik kardeşim, sana neler yazsam aslında burada az kalır, her sene sen benim doğum günümü, yılbaşında eğlencene ara vererek ve hiç sektirmeden saat 00.00 'da ve bu hersene geleneksel olarak 01.01'e adım attığımızda olur...

Sen bize babandan kalan mirassın, o yüzden diyoruz ya sana BABASININ OĞLU diye, onun yolunda ilerleyecek, onu andığımız gibi, bize babalık yaptığı gibi sende kardeşliğin senin üzerine yüklediği sorumluluğu yerine getireceksin.

Her sene olgunlaşarak, yeni şeyler katarak kendine bugünlere geldin ve o kadar şanslısın ki aslında böyle bir babaya sahip olduğun için, gurur duymalısın...

Ben senin için hayatımda bir kere pişmanlık duydum oda kahpe eylülde, o gün o telefonu açamamanın verdiği üzüntü hala babanın mezarına gittiğimde yaşadığım en büyük üzüntüdür, gözlerimden iki damla yaş geliyorsa budur sebebi...

Orada olamayışımdı bütün zoruma giden, o yolda...

Kardeşim daha çok şey yazarımda, pazar maçta görüşeceğiz kardeşim...

BABANDAN MİRASSIN SEN BİZE...

İYİ Kİ DOĞDUN BABASININ OĞLU
İYİ Kİ KARDEŞİMİZ OLDUN...

Hiç yorum yok: